perjantai 11. syyskuuta 2009

Uimisen ihanuudesta

Tänä vuonna olen lyönyt oman kaikkien aikojen ennätykseni - olen uinut ja aion uida edelleen, syyskuussa! Viimeksi olimme kaksi päivää sitten, sen jälkeen emme ole vaan ehtineet..Vesi on vielä ihan siedettävää, varsinkin jos käy joka päivä. Kävimme silloinkin kun tuuli ja satoi, silloin vesi tuntui itse asiassa lämpöisemmältä kuin nyt kun on ihanan aurinkoista ja lämmintä. Jännityksellä katson kuinka kauan mereen vielä pystymme menemään - lokakuussa?? Avantouintia kenties (hrrr..)

Tänään saatiin valmiiksi nettikaupan "kasvojenkohotus", huh, en melkein meinannut uskaltaa aukaista yhteyttä kun piti eka kerran nähdä uudistus kokonaisena..Olen oikein tyytyväinen, toivottavasti tekin! Kommentteja saa sitten heitellä, jos huvittaa!

Kuvassa on ihana lapsukaiseni, varustettuna villapaidalla jossa on runsaasti kasvuvaraa..Tämä on sellainen "after swim"-kuva, letit märkinä katsotaan että meniköhän se kesä nyt sitten jo kun on niin taivaskin pilvessä. Mutta ei mennyt, vaan tuli takaisin, ja mehän sanomme että tervetuloa! Voin muuten suositella "kylmiä kylpyjä" flunssan torjuntaan, olen monena päivänä tuntenut oloni vähän flunssaiseksi ja joka kerta kun olen ollut uimassa, on olo parempi. Toimii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti