sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Ihanista kirjoista

Sain vihdoin aikaiseksi laittaa tuonne nettikauppaan noita ihania sisustuskirjoja joita olen tässä metsästänyt ympäri ämpäri, käykääpäs kurkkaamassa! Kirjat ovat muuten olleet koko pienen ikäni viehtymyksen kohteena. Edelleen olen kirjaston suurkuluttaja ja olen tartuttanut saman myös tyttäreeni. Tuossa hän istuu lähellä ja lukee nytkin. Olen hänen syntymästään saakka lukenut hänelle joka ilta, nyt hän on 6 v ja lukee jo sujuvasti. Pari iltaa sitten hän sanoi että "äiti, minä voin lukea sinulle nyt iltasadun". Ja sitten hän luki osan sadusta, ja se kosketti äidin sydäntä. Tuli samalla tunne että noin se lintu nostelee jo siipiään iltatuulen puhallella, kohta se lentää ja minä voin vain katsoa perään ja toivoa turvallista lentoa..Kylläpä tämä meni nyt herkäksi, mutta mikäpä ihme se on, tällaisena hämäränhyssynä sunnuntai-iltana. Lämminhenkistä illanjatkoa!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti