sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Uusi alku - en ny början

Niin se vanha vuosi meni ja uusi alkoi..kiipesimme keskellä yötä kalliolle katsomaan, josko näkyisi hienoja "tähdenlentoja". Näkyihän niitä, lähikylästä. Tytär oli ensimmäistä kertaa hereillä näin myöhään ja hihkui riemusta joka kerta kun taivaalle nousi väriloistoa. Jotenkin hellyttävää nähdä miten iso asia joku tuollainen voi lapselle olla.

Vuoden vaihtuminen toi mukanaan muutoksia työasioissa. Kovalla työllä pystyyn laitettu verkkokauppa sulki ovensa lopullisesti, mikä tuntui haikealta..Joskus elämässä on kuitenkin tehtävä päätöksiä, jotka eivät tunnu helpoilta, koska niin on järkevintä. Toivon että tämä vuosi toisi mukanaan ihan uusia haasteita ja onnistumisia. Aion keskittyä enemmän tuohon kirjoittamispuoleen, olenhan itse asiassa jo tehnytkin freelance-hommia tuolla saralla. Tänä vuonna siis lisää sellaista.

Kierrätysmateriaalien kanssa työskentely on kuitenkin niin lähellä sydäntäni, etten halunnut luopua siitä kokonaan. Se on mielenkiintoista, ekologista, jännittävää ja haasteellista. Kun lisäksi asutaan metsän siimeksessä, kaukana maailman metropoleista, on netti hyvä väline tavoittaa ihmisiä. Niinpä, saanko esitellä, uuden pikkuisen blogshopin, http://laurasvintage.blogspot.com. Käykääpä tutustumassa! Ostoksia saa tehtyä laittamalla minulle sähköpostia jos löytää jotain mieluista. Tuotteita lisätään sitä mukaan kun niitä ehdin tehdä, ei aina niin nopeasti mutta kuitenkin. Tervetuloa siis!


Så försvann det gamla året och ett nytt började..vi klättrade upp på berget bakom vårt hus för att se på fyrverkerier..När man bor såhär ute på "vischan" ser man ju inte så mycket, men någon i byn sköt upp jättevackra raketer så vi fick beundra "stjärnfallet". Dottern, 8 år, fick vara uppe första gången såhär sent och hon riktigt skrek av förtjusning varje gång något vackert syntes på himlen. Det var på något sätt rörande att se hennes glädje.

Årsskiftet innebär för mig förändringar när det gäller arbetet. Min nätbutik stängde sina dörrar för gott, det kändes vemodigt. Mycket arbete hade lagts ner på det och då känns det alltid jobbigt att stänga. Men så är det i livet ibland, man måste göra beslut som inte är så lätta men som är förnuftiga. Detta år kommer jag att koncentrera mig mera på skrivarbetet, jag har ju redan jobbat freelance med detta tidigare. Ni kommer säkert att höra mera om detta så småningom.

Att jobba med inredning och speciellt återvinningssaker ligger mig så nära hjärtat att jag kommer inte helt att sluta med det. Därför vill jag nu presentera för er....TADAA! Den lilla blogshopen med adress http://laurasvintage.blogspot.com. Saker gjorda med kärlek och humor finner ni där. Shoppa kan man göra genom att höra av sig till mig via e-post om man hittar något man vill ha. Varmt välkommen att bekanta er!

1 kommentti:

  1. det är bra med förändringar i livet! lycka till och en riktigt god fortsättning på det nya året!
    susanne

    VastaaPoista