perjantai 3. kesäkuuta 2011

Päivän kuva - dagens bild

Perjantai on päivistä kaikkein parhain, ainakin minun mielestäni. Ei sen puoleen, yrittäjällä ei varsinaisesti ole arkea vaan kaikki päivät ovat yhtä kivoja, kun niistä saa itse päättää. Mutta ehkä se perjantai kuitenkin on piirun verran muita mukavampi. Silloin yleensä mieli on hyvä ja hilpeä, siksipä tänään saatte naureskella eläinkuvalle. Olin tyttären kanssa kuvauskeikalla, tai siis minä olin kotikuvauskeikalla mutta tyttärelläkin oli kamera mukana. Rohkeana hän suuntasi sisälle vuohiaitaukseen ja sai kuin saikin todellisia lähikuvia. Vai mitäs tästä tykkäätte?


"Mitä säää teet, ootko tuon laatikon sisällä? Määä oon täällä toisella puolella, tai en määä oikein mahdu, äh..."

Mukavaa perjantaita!

Fredagen är den bästa av alla dagar. Eller egentligen är alla dagar bra, när man är företagare så har man egentligen inga "måndagar" då man ju får rå om sin egen tid. Men i alla fall är fredagen kanske en liiten aning bättre..Då är jag alltid på gott humör, och har en spjuver i ögat. Därför blir dagens bild en som min 8-åriga dotter tog när hon var med mig på ett hemreportage"keikka". Vad tycker ni, visst blir man på gott humör av den här?

" Vad gööör du, är du inne i den där lådan? Ja är hääär på andra sidan, eller jag ryms inte riktigt, ääh.."

Ha en skön fredag!

2 kommenttia:

  1. Halloj!
    Vad är det för ett spännande fotouppdrag du varit på?
    Jag läste ditt inlägg om baletten, låter härligt, att man kan bli så berörd av en föreställning!

    VastaaPoista
  2. Killingar är det absolut bästa djur bebisar som finns :D
    - Conny

    VastaaPoista